G-ZSV3WC25BW

Sözcü'den Acun Ilıcalı tepkisi: Ayrımcılık!

Sözcü Gazetesi, Sözcü TV için yaptığı logo değiştirme başvurusunun 11 aydır sonuçlanmadığını belirterek Acun Ilıcalı’nın kanal logosunun RTÜK tarafından 8 günde değiştirilmesine tepki gösterdi.

11 Ocak 2021 Pazartesi 21:53
Sözcü'den Acun Ilıcalı tepkisi: Ayrımcılık!

Gazete Emek- Sözcü gazetesi, Sözcü TV için yaklaşık 11 ay önce yaptığı logo değişikliği talebine halen yanıt vermeyen RTÜK'ün Acun Ilıcalı'nın benzer talebini 8 gün içinde sonuçlandırmasına tepki gösterdi. Gazete söz konusu tepkisini bugünkü manşetlerine de taşıdı. Sözcü gazetesi manşetinde, "Sözcü TV, logo değişikliği işlemi için 11 aydır bekliyor. Acun olunca 8 günde!" ifadelerini kullandı.

‘’8 GÜN SONRA KARAR VERDİ’’

Acun Ilıcalı'ya ait TV8 grubunun sahibi olan TV8 TV Yayıncılık şirketi, grubun satılmadan önceki sahibi olan MNG Medya ve TV Yayıncılık şirketinin “TV8WORLD” adıyla yayın yapan kanalının logosunu “TV8 INT” olarak değiştirmek için RTÜK'e başvurdu. RTÜK İzin ve Tahsisler Daire Başkanlığı, bu talebi 10 Kasım günü Üst Kurul'a sevk etti. Radyo Televizyon Üst Kurulu da 8 gün sonra 18 Kasım günü Acun Ilıcalı'nın talebini yerinde bulup “TV8WORLD” kanalının logosunun “TV8 INT” olarak değiştirilmesine oy birliğiyle karar verdi.

Kaynak: T24

Son Güncelleme: 11.01.2021 22:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.