Gazete Emek - Gaziantep’te yaşamına son veren Uzman Çavuş Ökkeş Gök’ün mektubu ortaya çıktı. 

İsmail Saymaz, Gaziantep'te yaşamına son veren uzman çavuş Ökkeş Gök'ün veda mektubunu paylaştı:  

"Şırnak’ta 2020 yılından beri çalışmaktayım. Geldiğim günden beri sürekli baskı ve insan vücuduna aykırı çalışmalara maruz kalıyorum. 

HABERİ OKU: DEM Parti, batıda aday çıkaracağı yerleri açıkladı

Karşı çıktığımız zaman tehdit ve daha ileri sorunlar ortaya çıkıyor.  Artık tahammül edemiyorum. Sürekli üstlerimden doğrudan veya dolaylı tehdit yaşamaktan bıktım. 

SAMER anketi: Toplumun yarısından fazlası sürecin başarıyla sonuçlanacağını düşünüyor
SAMER anketi: Toplumun yarısından fazlası sürecin başarıyla sonuçlanacağını düşünüyor
İçeriği Görüntüle

Tüm birikimlerimi anneme bırakıyorum. Özür dilerim. Yaşamayı beceremedim."

HABERİ OKU: Fatih Portakal asgari ücret için rakam verdi! 'İktidardan önce açıklıyorum...'